Recite DA za E-commerce!
Otvorili ste novu online
prodavnicu pre godinu dana. Vaša kompanija je mala, niste multinacionalna
kompanija na više destinacija. Vaša online prodavnica sadrži više od deset
artikala jer niste želeli da se bavite sa previše proizvoda.
Vi ste preduzetnik više
od desetogodišnjeg poslovanja, primetili ste da vam je potrebano unapređenje,
nešto novo. Odlučili ste da otvorite online prodavnicu da bi olakšali sebi i
zaposlenima svakidašnji rad.
Vaša zvanična prodavnica
radi na skraćeno radno vreme jer u zadnjem periodu ste više uložili u online
prodavnicu i imate u planu da pređete totalno u online svet.
Vaš razvoj ste započeli
na vreme, pre godinu dana. Za protekli period ste računali da će se sva vaša
ulaganja vratiti, i možete sebi olakšati rad. Dobro ste osmislili vaš plan, jednostavno
otvorite online prodavnicu, za nekoliko meseci već možete da zaradite više pomoću
online prodavnice, objekat sa zaposlenima možete zatvoriti i preći totalno u
digitalnu prodaju.
Imate li konstantne posete sajta, stalnu
prodaju?
Odabrali ste specifične proizvode sa
malom ciljnom grupom da bi više ograničili svoj kapacitet. To je super za vas.
Da li je to pravo rešenje ako želite da se bavite samo online prodajom?
Od specifičnih proizvoda ima manje na
tržištu, što znači da morate jako ciljano birati vašu publiku koja će kupovati
kod vas. Ukoliko imate manju količinu proizvoda i manju ciljnu grupu teže će
vas naći što dovodi do toga da nećete imati stalnu i rastajuću prodaju.
Ukoliko imate u cilju da pređete
totalno na online prodaju, obezbedite sebi artikle od kojeg imate više od
hiljadu proizvoda. To vam omogućava da imate ponudu za veću ciljnu grupu i za
masovnu prodaju.
Naravno, za sve to vam treba vremena i
ulaganja. Obično nas pitaju koliko vremena je potrebno da SEO optimizacija
postigne željene rezultate. Potrebno je minimum tri meseci da se sva podešavanja
pojavljuju i da počinju da reaguju. Posle šestog meseca osetićete rastajuću
prodaju i primetićete da ste već na prvoj strani Google-a.
Da i ste spremni za online prodaju?
____________
#Dropkom #Putdigitalizacije #analiza #rezultati #saradnja #motivacija #uspeh
Author