Zašto je bitan dobar logotip za vašu kompaniju?
Kao rezultat velike konkurencije na tržištu, kompanije koriste kreativne logotipe da bi postigle svoje ciljeve oko kupaca.
Svakako možemo reći da jako puno vremena oduzima razvijanje uspešne kompanijske strategije. Prvi fokus treba nam bude svakako na tome da vas prepoznaju i zapamte. Prema tome vama treba dobro odrađen logotip.
Logotip kompanije treba da bude identičan sa ciljevima kompanije. Znači, treba da bude dobro osmišljen.
U digitalnom marketingu dobro dizajniran logotip predstavlja sredstvo na osnovu koga vaša ciljna grupa gradi mišljenje o vašoj kompaniji. Dobro odrađeni logotip ima mogućnost da potrošače zaintrigira o samoj vašoj kompaniji.
Logo može na veoma jednostavan i efikasan način privući nove kupce i podsetiti stare na osnovne vrednosti kompanije i preneti vaše poruke. Sve veći broj kupaca svoje mišljenje o kompaniji i samom proizvodu gradi na osnovu vizuelnog identiteta odnosno logoa i samog izgleda i pakovanja proizvoda.
Kako izgleda dobro dizajniran logotip?
Kupcima se obraća preko skupa elemenata koji ga čine kao što su: boje, oblici i fontovi.
Jedna od zajedničkih karakteristika svih uspešnih kompanija širom sveta jeste i prepoznatljiv i odvažan logotip, ali ujedno minimalističkog izgleda što nikako ne smanjuje njegovu veliku simboličnu vrednost i poruku koju prenosi.
Najuspešniji logotipovi po vrstama jesu tipografski, monogramski, simbolni i apstraktni.
Kako izabrati vrstu logotipa?
Svakako birajte prema vašoj ciljnoj grupi kome je namenjeno i naravno prema karakteristikama vašeg poslovanja.
Tipografski logotipi su koje dobro funkcionišu ukoliko vaša kompanija ima kratko i jasno ime kao što je na primer Google-ov logotip. Monogramski logotip se zasniva na jednostavnosti i postaje što veći trend u poslednjim godinama. Nastaje od skračenica zvaničnih naziva vaše kompanije. Simbolni logotip je pogodan za rebrendiranje vaše kompanije koja je već izgradila svoju ciljnu grupu i želi da postane još upečatljivi. Kod Apstraktnog logotipa simboli funkcionišu veoma dobro, jer koncipiraju brend u jednu sliku. Najpoznatiji brendovi koji koriste ovaj tip logotipa.
Ukoliko se odlučujete da Vam je potrebna obnova logotipa, pored vrsta logotipa trebate odabrati i boje koje će biti isto značajni za vaš vizuelni pristup.
Author