Vaša Facebook stranica
Siguran sam da imate već godinama svoj privatni profil na Facebook-u i imate svoje priljatelje. Bez vašeg profila ne bi ni mogli da kreirate svoju kompanijsku stranicu.
Za razliku od Facebook profila, na Facebook stranici ne stičete prijateje već fanove. Fanovi su ljudi koji su zainteresovani prvenstveno za sadržaj koji se nalazi na vašoj stranici. Vaši pratioci sami odlučuju da li će like-ovati vašu stranicu, a da im za to nije potrebno vaše odbrenje.
Pre svega, Facebook strana služi za predstavljanje vašeg biznisa, brenda namenjena prezentovanju onoga što radite, pa postavljate sadržaj koji je usko vezan za ono čime se bavite.
Facebook je namenjena za posao, zato na stranici postoji statistika i analitika te možete meriti i pratiti rezultate vašeg sadržaja sa stranice i videti ko vam je publika i u koje vreme je najaktivnija.
Alat kao što je Ads Manager koji je povezan sa vašim profilom, možete koristiti za kreiranje raznih plaćenih oglasa.
Druga razlika koju profil ne poseduje i ujedno i jedina društvena mreža koja nudi ovu opciju jeste i “zakazivanje“ objava tj schedule. Svaku objavu možete zakazati koliko god želite unapred a takođe možete zakazati i beskonačan broj objava. Ovo znatno olakšava vaše poslovanje jer možete postaviti određen broj postova unapred i ne razmišljati svaki dan o tome šta biste mogli da objavite.
Postavite sadržaje koje su interesantne I zanimljive, skupite pratioce I tražite nas za savete!
Author