Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

Najnoviji vesti
CONTACTS
naucite storytelling

Šta je Storytelling?

 

Pričanje priče je mnogo više od samog osnovnog značenja. Ispičanje dobre priče je zapravo Storytelling. Ona je jedan od najkreativnijih marketinških formi koji je prisutan u svim dobro osmišljenim stategijama. Ova tehnika izdvaja vaš brend iz uobičajenih rešenja.

Dobar story – priča kreće od vas. Predstavljanje vašeg brenda na interesantan način osvaja vašu publiku. Ne samo da ih osvaja, nego ih zainteresuje, edukuje ih.

Ukoliko vaša priča osvaja pažnju ciljne grupe, znači da ste na dobrom putu ka izgradnji vašeg brenda. Kako sve to utiče na vas i odakle da krenete?

Krenite od sebe!

Predstavite se svojoj publici, budite otvoreni. Pričajte im o vašem poslovanju, o vašim ciljevima, rezultatima tako ćete postići poverenje vaših pratilaca, publike. Na kreativan i interesantan način dajte im informacije o vašem poslovanju, kakva rešenja imate na njihove probleme. Prodajte im rešenja i informacija o vama što je za njih zanimljivo. Osvojite njihovu pažnju, videćete da će vam se isplatiti. Dobro osmišljenim formama i temama možete doći do novih pratilaca, obožavaoca koji će vaše poslovanje i dešavanje konstantno pratiti. Kranji rezultat da ćete doći i do prodaje vaše usluge ili proizvoda.

Da li je dobar marketing ako se fokusiramo samo na prodaju?

Postoje razna rešenja da bi došlo do krajnjeg i željenog cilja ali reklamiranje vam nije dovoljno. Trebate dati pratiocima nešto jedinstveno, nešto što ste zaista vi! Dajte im jedan deo od sebe, od onog najznačajnijeg, a to je iskrenost u deljenju informacija. Ko ste vi, zašto da vas prate, zašto je to važno za njih. Svi vaši odgovori su značajni. Dobra reakcija, dobro razmišljenje i stav. To je dobar i prepoznatljiv brend, jer to znači da imate karakter.

Ako ste pravi karakter imate sopstveni brend i imate mnoštvo korisnih priča što trebate podeliti.

Šta je sve potrebno da vaša priča bude uspešna?

Ljudi vole da se zabave, obrazuju. Iskoristite to na pametan način, prodajte im kvalitetne informacije o vama, prizvodu i usluzi koje imate. Upoznajte vaše pratioce sa vašim brendom i vaša veza će se stvoriti.

Vaša priča je vaš marketing. Iskoristite to!

Author

Put_Digitalizacije