Kako može mali brend da postane prepoznatljiv?
Svi smo već čuli za svetske brendove, pamtimo ih, pričamo o njima. To je krajnji rezultat Brand awerness marketing forme. Dobar brend gradi poverenje i lojalnost između potencijalih kupaca i proizvođača.
Cilj ove marketing forme je da se povezujemo na jednoj priči. Ta priča – story mora da opisuje ličnosti kompanije, znači sam brend. Ukoliko imate u cilju da postanete snažan brend i da se predstavite vašoj publici na pravi način, potrebno vam je mnoštvo ulaganja. Ulaganje ne odnosi se samo na reklamiranje, na pisanje blogova gde vam je u koncepciji samo da prodate sve vaše proizvode ili usluge.
Morate da im privlačite pažnju sa interesantnim pričama za koje se nadovezuju njihove emocije. Važno je da im date jedan specifičan osećaj, da istaknite nešto što stvaro priča o njima i njihovim problemima. Dajte rešenje i inspiraciju. Inspiraciju za uživanje uz vašeg brenda.
Da bi vas svi zapamtili, mnoštvo marketinških rešenja vam je potrebno i veliki tim stručnjaka za koji i sami znate već sada da vam ne spada u budžet.
Kako onda postići brend?
Budite vidljivi!
Pokažite ono o čemu ste drugačiji od drugih. Šta vas čini posebnim?
Ciljajte na pravi način, opišite odakle ste ko ste vi zašto ste tu, fokusirajte na najvažnije delove što čini vašu uslugu potencijalnim za buduće kupce. Pokažite svoju ličnost, unesite svoje misli i izgradite preko ovog digitalnog alata emotivnu povezanost sa vašim brendom.
Da podignete svest o postojanju vašeg brenda veoma je važno da budete otvoreni i društveni.
Sve to možete postići sa dobro isplaniranim koracima i tehnikama društvenih mreža. Vaši profili na društvenim mrežama treba da budu intreaktivni, da stvorite neku vrstu komunikacijie između vas i vaših pratilaca.
Vaš brend ne treba da pokaže nameru da zaradi više novca, ona ima veći cilj, da upozna njegovu ciljnu grupu i da se konstantno širi i razvaja.
Vreme je da razvijete vaš brend na profesionalan način!
Author