Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

Najnoviji vesti
CONTACTS
Vođenje društvenih mreža

Novo poglavlje za oglašavanje – Društvene mreže

oglašavanje – Društvene mreže

Novo poglavlje za oglašavanje -Društvene mreže

Društvene mreže za sada predstavljaju više od toga da budu samo platforma na kojoj se pojavljuju neki sadržaji bez dobrih oglasa.

Svaka kompanija se takmiči oko toga da bi postže svoju ciljnu grupu i publiku.
Bilo da vam je cilj povećavanje Brenda ili konverzacije na platformama, morate voditi računa da vaša određena ciljna grupa pronađe vas.

Prvi korak je da kreirate svoju marketing startegiju. Koji su vaši ciljevi, šta želite da postignete i na kojoj platformi?

Na samom početku najbolje je odabrati platformu gde vaša ciljna grupa provodi najviše vremena. Iskoristite sve alate koje mreže nude da bi saznali interesovanje vaše ciljne grupe. Odredite lokacije gde je vaša ciljna grupa zapravo, a zatim opredelite se za platformu.

Bilo da je u pitanju Facebook ili Instagram imate više vrsta kampanja Kojima možete postići svoj krajnji cilj.
Dobro analizirajte gde se nalazi vaša ciljna publika, i na osnovu toga ih targetirajte oglasnim porukama u pravom trenutku.

Vašu poruku pretvorite u zanimljivan oglas koji sadrži jasne crte šta želite od njih. Tekstualni i vizuelni sadržaj treba da bude jednostavan i jasan, prilagodljiv za vašu ciljnu grupu. Svakako vodite računa na estetski pristup koja će prikazati zapravo vaš brend.

Kranji rezultat koji je veoma važan jeste, koliko budžeta želite da potrošite na oglašavanje i za koji period. Savetujemo da kreirate kampanje najviše do sedam dana da algoritam platforme donese željene rezulatate.

Algoritmi na platformima funkcionišu na skalama koje imaju početnički stadijum takozvanog zagrejavanja, zatim ide ka maksimalnog cilja i lagano se spušta u početničku fazu. Ukoliko želite standardizovati maksimalni cilj morate voditi računa o analitici kako stoji, o kom je stadijumu i voditi računa o tome da dajete kampanji sve što je potrebno. Bilo da je to povećavanje malo budžeta ili proširenja targetiranja lokacija.

Oglašavanje na društvenim mrežama jeste snažan alat koje trebate prvo da dobro upoznate ali najvažnije je da znate kome želite oglašavati. Znači ciljna grupa određuje sva vasa podešavanja.

Na dugoročnom planu, za vaš posao to znači garantovano povećanje profita!

Author

Put_Digitalizacije