Prosečanklijent na društvenim mrežama
Sada ste već uvideli da vašem biznisu potreban drastičan porast u prodaji i želite sve kanale iskoristiti koje drušvene mreže nude. Odjednom želite sve, Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube i Tiktok.
Najbolji primer već znamo napamet. Prosečan klijent započinje sam, uzima stvar u svoje ruke, registruje se na svim tim platformama, pokrene “Boost post” za reklamiranje na Facebooku I Instagramu, potroši pare na te oglase I za nekoliko vreme shvati da nema rezultata.
Pojavljuju se sledeće probleme:
- Facebook-u nema prodaje iz plaćenog oglasa
- Instagramu nema ni reakcije za proizvod
- Na Twitter-u se izgubio već na početku
- Kreiranje biznis profila na Linkedin-u nije uspela
- Video snimci za Youtube previše su komplikovani a da ne pričamo za Tiktok
Jednostavno nemate više ideja u čemu je problem i kako da izađete dobro iz ove probleme. Sva sredstva ste obezbedili ali ni daje nema rezultata.
Kratko i jasno rečeno, niste se udubili u priču. Trebate da imate uvek dobro osmišljenu strategiju i za biznis i za marketing.
Zapravo, kako ćete biti uspešni na društvenim mrežama?
Prva stvar jeste da morate odrediti koja vam je ciljna grupa. Da li želite da prodajete mladima, srednjoškolcima ili majkama, ženama?
Svi smo mi različiti, zato i koristimo različite platforme koje pratimo. Recimo da ste direktor ili menadžer neke kompanije, sigurno ćete pratiti sva dešavanja o biznisu i razvoju na Linkedin-u a neke aktuelnosti na Facebook-u.
Uvek mora da se odredi na kojoj platformi i kako ćete komunicirati ka potencijalnim klijentima, kupcima. Jer Facebook nije samo društvena mreža za dobre i lepe fotografije, on nudi ozbiljne funkcije za profesionalno korišćenje biznis platforma.
Nemojte portošiti vaše vreme čekajući i razmišljajući o tome. Zakažite termin za konzultaciju, tražite ponudu od nas, dajte sebi prostora da bitne informacije dobijete iz prve ruke.
Za sva vaša pitanja smo tu, zaboravite ulogu prosečnog klijenata. Vreme je da postanete profesionalci!
Izaberi paket po svojoj meri!
Author