Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

Najnoviji vesti
CONTACTS
Oglašavanje na društvenim mrežama

Pojednostavljena strategija za Meta Ads za optimalne rezultate

Oglašavanje na Društvenim Mrežama + praktike - Dropkom

Pojednostavljena strategija za Meta Ads za optimalne rezultate

Često se dešava da oglašivači na Meta platformi, u potrazi za savršenom kombinacijom strategija, previše komplikuju stvari, što na kraju pogoršava rezultate. Postoji nekoliko faktora koji doprinose ovom problemu.

Prvo, često verujemo da „komplikovanije“ znači „bolje“ i „sofisticiranije“. Kako je moguće da jedna *Advantage+ Shopping* kampanja, bez posebnog targetiranja i sa samo jednom grupom oglasa, može postići bolje rezultate od moje složene strategije u 10 koraka, koja uključuje više kampanja, grupa oglasa i segmentacija publike?
Drugo, naš odgovor na kampanju koja ne funkcioniše onako kako bismo želeli je da je dodatno komplikujemo – dodajemo nove elemente, dupliramo kampanju, kreiramo novu grupu oglasa, isprobavamo različite optimizacije ili ciljamo novu publiku.

Naravno, najjednostavnija strategija nije uvek najbolja. Ali manje složene strategije pružaju veću jasnoću. Pojednostavljenjem ne povećavate troškove time što sami sebi pravite konkurenciju ili ograničavate algoritam. Ako nešto ne funkcioniše kako ste zamislili, fokus se prebacuje na tekst oglasa, kreativno rešenje, ponudu i vašu web stranicu.

Ranije sam bio pobornik složenih strategija. Najviše sam voleo da kreiram komplikovane Evergreen kampanje, koje koriste deset grupa oglasa za mali broj korisnika. Međutim, vremena su se promenila. Neki oglašivači su zaglavljeni u prošlosti, dok su drugi frustrirani rezultatima i pokušavaju sve što mogu. Takođe, previše slušamo „gurue“ sa složenim strategijama koje zvuče dobro samo zato što su komplikovane.

Ograničite nepotrebnu složenost

Nemojte svaki savet iz ovog teksta shvatiti kao zlatno pravilo. Previše je faktora koji utiču na performanse da bi se tvrdilo da je jedan pristup najbolji za sve. Glavna poruka je: Svesno se trudite da ograničite nepotrebnu složenost.
Komplikovano retko donosi korist. Dodavanjem više varijabli otežavate razumevanje onoga što funkcioniše, a šta ne.
Složenost može nastati dodavanjem kampanja ili grupa oglasa, mikromenadžmentom targetiranja ili stalnim testiranjem kreativnih rešenja.

Nije da ove stvari ne treba raditi, ali pre nego što ih uvedete, zapitajte se: Da li je to stvarno potrebno? Da li će pomoći?

Shvatite da je „jednostavno“ često bolje.

Author

Put_Digitalizacije