Performans marketing za vodećeg brenda luksuznog nameštaja
Studija slučaja: Online strategija za Extraform
Tip usluga:
Vođenje društvenih mreža
- WordPress
- SEO i Google Ads
- Performans marketing
Naš partner je proizvođač luksuznog nameštaja sa dugom tradicijom, osnovan 1986. godine. Ova kompanije uspešno posluje i isporučuje nameštaj širom sveta.
Kako se marketing susreće sa proizvodnjom nameštaja? Saznajte u ovoj studiji slučaja!
Pozadina
Početkom 2023. godine dobili smo upit koji nas je zainteresovao – zadatak je bio reklamirati luksuzni nameštaj za porodičnu firmu koja postoji od 1986. godine. Odmah smo započeli saradnju.
Početna tačka
Ranije su eksperimentisali sa različitim oblicima digitalnog marketinga, ali sada je bio trenutak da podignu svoje napore na profesionalni nivo.
Preuzeli smo postojeće profile na Facebooku, Instagramu i Google Ads-u, sa ciljem da dobijemo 10-20 online zahteva za ponude dnevno putem ovih kanala. Takođe, razvili smo novu WordPress veb stranicu za prikazivanje nameštaja i zanatskih veština fabrike, uz optimizaciju sajta za SEO.
Proširili smo prisustvo na društvenim mrežama uključivanjem YouTube-a i TikTok-a. Kako posluju na međunarodnom tržištu, počeli smo da upravljamo i njihovim LinkedIn profilom.
Izazovi
S obzirom na to da radimo sa luksuznim nameštajem, ključno je bilo predstaviti postove na način koji gledaocima prenosi informaciju da su to dugotrajni komadi sa bezvremenskim luksuznim dizajnom.
Pisanje sadržaja zahtevalo je posebnu pažnju, s obzirom na specifičnu ciljnu grupu. Uspeh projekta zavisio je od online prezentacije.
Proizvođač luksuznog nameštaja je imao sve veću potrebu za online prisustvom pored tradicionalnih prodajnih kanala, ali su se suočili sa izazovima kao što su prikazivanje detaljnog i visokokvalitetnog nameštaja online i izgradnja poverenja kod kupaca.
Rešenja
Naš zadatak bio je pomoći proizvođaču u razvoju efikasne online strategije koja uključuje impresivnu prezentaciju nameštaja, povećanje poverenja kupaca i obezbeđivanje besprekornog online iskustva kupovine.
Ključne tačke
Rezultati jasno pokazuju izuzetan uspeh saradnje između proizvođača luksuznog nameštaja i marketing agencije. Implementacijom pravih online strategija i rešenja, kompanije su uspele da efikasno komuniciraju i povećaju prodaju u domenu skupog i izdržljivog nameštaja.
Hvala što ste izdvojili vreme da pročitate našu studiju slučaja!
Nadamo se da vam je ovaj primer iz prakse pružio vredne uvide u efikasnost naših marketinških strategija i pozitivan uticaj koji mogu imati na poslovanje.
Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili biste želeli da razgovaramo o tome kako možemo pomoći vašim marketinškim naporima, slobodno nam se obratite. Radujemo se prilici da vam pomognemo u postizanju izvanrednih rezultata.
Author