Zašto analitika ne može biti zanemarena u PPC-u? U svetu digitalnog marketinga, PPC oglašavanje je postalo jedan od najefikasnijih načina za postizanje ciljeva – bilo da su to povećanje prodaje, vidljivosti...
Trenutni trendovi pretrage i ključne reči: Ključ uspeha na mreži! Postoji mnogo alata i tehnika za izbor ključnih reči koje pomažu u pronalaženju relevantnih izraza. Jedan od najčešće korišćenih...
Plaćeno i organsko oglašavanje: savršen spoj za optimalne rezultate Kada je reč o društvenom marketingu, često se postavlja pitanje: „Šta je bolje, plaćeno oglašavanje ili organski pristup?“ U stvarnosti,...
Ne kradi, kreiraj svoj Vođenje kompanijskih platforma nije tako jednostavan posao kao što mnogi misle. Stvaratijedinstvene sadržaje na osnovu korporativnih ciljeva zahteva niz ograničenja koje treba ispoštovati.Ukoliko želite da...
Oglašavanje u Google-u Pomoću Google oglasa možete zauzeti najbolje pozicije u Google pretrazi i doći do potencijalnih klijenata. Google oglasi su najbolja platforma za online oglašavanje, naročito ako imate...
Krenite sa snažnim marketingom U digitalnom marketingu postoji niz oblika kojima može doprineti uspešnost i vidljivost na vašim online platformama. Možemo reći da odvojenost ovih aktivnosti ne dostižu dugotrajne...