Oglašavanje u Google-u
Pomoću Google oglasa možete zauzeti najbolje pozicije u Google pretrazi i doći do potencijalnih klijenata.
Google oglasi su najbolja platforma za online oglašavanje, naročito ako imate Web shop. Da li ste znali da na Google-u se svakog meseca izvrši 12 milijardi pretraga?
Zašto izabrati ovu formu oglašavanja?
Sa Google reklamiranjem možete pratiti sve aspekte koji su vam značajni za postizanje vaših ciljeva. Sve metrike i podešavanja možete detaljno meriti. Samim tim, vaš budžet za reklamiranje može biti smanjen i optimizovan.
Vaši oglasi će početi da se prikazuju ubzo nakon pokretanja kampanje, tako da će vaši budući klijenti brže saznati za vas.
Google oglasi – kako funkcionišu?
Vođenje kampanje se sastoji iz tri dela. Pre svega vrši se istraživanje tržišta i konkurencije, kako bismo shvatili vaše konkurentske prednosti i mane i na najbolji mogući način isplanirali kampanju. Nakon istraživanja i planiranja sledi kreiranje kampanje na osnovu prikupljenih podataka. Zatim sledi optimizacija kampanje, koja za cilj ima izvlačenje maksimuma iz resursa kojima raspolažemo.
Google oglasi funkcionišu kao Pay Per Click (PPC) sistem.
Šta PPC znači u praksi?
To znači da se vama, kao oglašivaču naplaćuje samo onda kada neko klikne na vaš oglas i poseti vaš web sajt. A pošto se oglasi prikazuju samo ciljanim korisnicima jasno je da kod Google AdWords platforme nema rasipanja novca. Upravo zbog ovoga AdWords ima najviši ROI – povraćaj investicije od svih platformi za oglašavanje.
Možemo slobodno reći da Google oglasi su najmoćnije marketinške forme.
Author