Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

Najnoviji vesti
CONTACTS
Vođenje društvenih mreža

Merenje rezultata u digitalnom marketingu

merenje rezultata

Merenje rezultata u digitalnom marketingu

Ako još niste čuli ništa o digitalnom marketingu ili se bavite se sa njime ali ne znate kako možete da obrazoložite da li su vaši postupci i forme uspešni, vreme je da pratite sve vaše rezultate.
U digitalnom marketingu postoji niz metrika koje su vam na raspolaganju koristeći online platforme. Sve platforme su namenjene da postignu sopstvene i korporativne ciljeve. Bilo da ste sebi zadali cilj da povećate svest o vašem brendu ili da promovišete vaše usluge ili predmete, mrenje rezultata vam je prvobitno.

Kako možete uvećati vašu uspešnost sa praćenjem rezultata?

Brojevi i metrike vam pokazaju na uspešnosti vaše strategije na različitim platformama. Merenje ovih brojeva utiče na donošenju odluka u ukidanju postojećih strategija ili na poboljšanje postojećih da bi postigli željene rezultate u prodaji.

Kakve metrike vam pruža digitalni marketing?

Ukoliko imate web sajt, pomaže vam da pratite broja posetilaca vašeg sajta. Prateći ove analize, imate mogućnost da razvijete strategiju na povećevanje posete korisnika. Što je veća poseta korisnika veći je mogućnost da će iz posetilaca dobiti kupca.

Povećavanje vaših posetilaca na web sajtu možete postići kampanjama i sadržajima koje pokrećete sa društvenih platforma. Bloj klikova na vaš sajt možete pratiti u metrikama koje vam pružaju društvene mreže ili celoukupnu analitiku koji je povezan sa svim vašim platformama. Poboljšanje uspešnosti možete postići sa odrđenim vrstama kampanja koje su namenjene za povećavanje posete vašeg sajta.

Na uspešnosti vaših kampanja i broja posetilaca utiče i metrika koje dje informacije o vremenu koje su proveli korisnici na vašem web sajtu. Praćenjem ove metrike možete dobiti povratne informacije o tome da ste dovoljno interesantni za vašu publiku toliko da izvrše prodaju ili da vas kontaktiraju unutar vašeg web sajta.

Da bi saznali da li ste gubili sa vašim ulaganjima ili ste poboljšali vaše prodaje, neophodno je da konstantno pratite vaše rezultate.

Author

Put_Digitalizacije