Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
SEO optimizacija sajta Vođenje društvenih mreža

Koliko je SEO optimizacija bitna u biznisu nekretnina?

Koliko je SEO optimizacija bitna u biznisu nekretnina?

Studija slučaja: HOMESELECT.RS

Tip usluga:

Performans marketing:

SEO, Izrada mreže backlinkova, Social media marketing & Meta Ads, Google Ads

Homeselect.rs je sajt koji je posvećen listingu i promociji nekretnina. U ovaj veliki projekat smo implementirali celokupnu uslugu Performans Marketinga. Da bi postigli cilj Partnera u povećavanju vidljivosti i posetilaca samog portala koristili smo specifične strategije na društvenim režama, specifične PPC kampanje kao i strategije SEO optimizacije koje su celoukupno doprineli postizanju krajnjeg cilja, da portal zauzme mesto na prvoj strani Google-a.

Na jesen 2022. godine, započeli smo našu saradnju.

Preuzeli smo njihov sajt koji je tada imao prosečno 300 – 400 posetilaca dnevno.
Naš cilj je bio da dostignemo 3.000 – 4.000 dnevnih poseta u roku od šest meseci, sa određenim dnevnim budžetom.

Do proleća 2023. godine, sajt je premašio 4.000 posetilaca dnevno. Ako Vas zanimaju strateški koraci u postizanju ovog cilja pročitajte ovu studiju do kraja.

Sažimanje naših dostignutih kjučnih metrika

POVRATNI LINKOVI: 70+
DOSTIGNUTI BROJ MARKETINŠKIH SADRŽAJA: 1.250
PROSEČAN BROJ DNEVNIH POSETILACA: 5.000

Merenje Google Analitike
Merenje Google Analitike
Grafikon Google Analitike
Grafikon Google Analitike

„PROJECT BACKGROUND“ (Pozadina projekta)

Pristupio nam je mladi tim koji je imao u cilju da osvoji tržište nekretnina u Srbiji, želeći da poboljša svoju vidljivost na Google rezultatima pretrage. Ranije su angažovali marketinšku agenciju sa dobrim referencijama, ali rezultati nisu bili zadovoljavajući. Našu kompaniju su pronašli kada im je bila potrebna promena i započeli smo pregovore na jeseni 2022. godine. Projekat smo preuzeli iste godine tokom zime.

Na samom početku…

Sajt nije se rangiralo među prvih 50 stranica na Google rezultatima pretrage. Pored toga, dnevni promet je iznosio oko 300-400 posetilaca. Imali su profile na Facebooku i Instagramu, ali sa niskim brojem pratilaca. Razvoj mreže povratnih linkova nije bio započet tada. Tada su Google oglasi bili jedini kanal koji im je donosio rezultate. Odatle smo i počeli.

Izazovi koji su nas čekali…

Nedostaci SEO rešenja

Što se tiče SEO-a, sajt je prošao samo u tehničkim SEO poboljšanjima, ali to samo po sebi nije bilo dovoljno za postizanje većeg ranga na pretraživačima. SEO se sastoji od tri komponente koje nisu implementirlai tada, a to su: tehnički SEO, SEO na sajtu i razvijanje mreža povratnih linkova (off-site SEO). Dakle, nedostajali su im druge dve aspekte SEO-a, što je rezultiralo loše rangiranje.

Blokiranje algoritma
Njihovi profili na društvenim mrežama imali su značajan broj fantomskih pratilaca na Instagramu, što je dovelo do preseka angažovanja algoritma. Profil na Facebooku takođe je imao mali broj pratilaca, što je rezultiralo niskim dosegom i angažmanom.

“ACTION PLAN”
Akcioni plan u rešavanju izazova

Budući da ovaj sajt primarno zavisi od online vidljivosti za svoj uspeh i rast na tržištu nekretnina, bilo je ključno poboljšati i proširiti njegovu online prisutnost do maksimuma.

SEO

Za SEO, sproveli smo sveobuhvatnu analizu celog sajta koristeći alate kao što su SEMrush, Ahrefs i Screaming Frog.
Nakon što smo dobili izveštaje generisane ovim softverskim alatima, prioritetno smo se bavili glavnim problemima.
Pored tehničkih poboljšanja, kreirali smo sekciju za blog i počeli sa optimizacijom sadržaja sajta. Delili smo teme sa visokim dnevnim obimom pretrage na Google-u.

IZGRADNJA BACKLINKOVA

Istovremeno, počeli smo sa izgradnjom mreže povratnih linkova sa 8-10 mesečnih linkova različitih vrednosti Domain Rating (DR) na Googleu. Nakon tri meseca, sajt je počeo da rangira za sve veći broj ključnih reči.
Iako je još mnogo posla bilo pred nama da bi se dostigla prva stranica, rezultati su pokazali da se krećemo u pravom smeru.

SOCIAL MEDIA MARKETING & META ADS

Za platforme društvenih mreža, počeli smo ispočetka.
Obrisali smo njihovie postojeće profile i kreirali smo nove. To nam je omogućilo da izbegnemo negativne posledice priključivanjem za sam portal. Brzo se iskazalo u rezultatima da je njihova ciljna publika najaktivnija na Facebooku, pa smo stavili veći fokus na tu mrežu. Trenutno, njihov profil na Facebooku ima preko 5.000 pratilaca, sa mesečnim dosegom od 500.000. Preko Facebook platforme primaju 2.000-3.000 dnevnih klikova na njihovom sajtu. Sve ovo je postignuto unutar optimizovanog budžeta. Otvorili smo im profile na TikTok i YouTube platformama kako bismo osigurali njihovo prisustvo na svim relevantnim društvenim mrežama, jer video sadržaj ima duži vek trajanja unutar algoritama u odnosu na slike.

GOOGLE ADS

Sa Google oglasima, smo sastavili stratešku finansijsku optimizaciju budžeta da sa smanjenim troškovima dodijemo iste rezultate kao što sa velikim budžetom.

“ACHIEVED RESULTS”
Postignuti rezultati

Sajt sada prima 4.000-5.000 dnevnih poseta. Kanali koji se koriste uključuju Google oglase, organsku pretragu i različite platforme društvenih mreža.

Sajt je dobio Google DR point: 22
Rangira se na više od 10 000 ključnih reči od kojeg su neki postigli na prvu stranu Google-a.

Ključni reč: "prodaja stanova u beogradu u 2024"
Ključni reč: „prodaja stanova u beogradu u 2024“
ključnih reč: "kredit za kupovinu kuće u Beograd"
ključnih reč: „kredit za kupovinu kuće u Beograd“
“KEY MASSAGE”
Ključna poruka

Preporučujemo saradnju sa stručnjacima koji su istinski strastveni u pružanju izvrsnih marketinških rezultata. Samo takvi stručnjaci mogu uložiti neophodnu motivaciju i energiju u projekat, što rezultira izvanrednim ishodima.

Značajno je zapamtiti da SEO optimizacija obuhvata od više komponenata.

Kada je reč o društvenim mrežama, važno je identifikovati vašu ciljnu publiku.
Doseg i vidljivost zavisi od toga gde je ciljna grupa najaktivnija. Sadržaj bi trebao da privuče publiku, a ne samo da zadovolji naše sopstvene potrebe, jer to vodi ka konverzijama.

Nadamo se da Vam je ovaj stvarni primer našeg rada sa Homeselect.rs je pružio dragocene uvide u efikasnost naših marketinških strategija i do je pozitivne utiske na poslovanje.

Hvala Vam što ste izdvojili vreme da istražite našu studiju slučaja.

Ukoliko se i Vaše poslovanje bazira na nekretnine i potreban Vam je unapređenje u digitalnom marketingu, javite nam se!
Za sva Vaša pitanja stojimo Vam na raspolaganju, kontaktirajte nas!

Author

Put_Digitalizacije